sobota, 18 lutego 2012

PISAĆ NIE PISAĆ?WALKA Z CIĄGOTAMI!!!

Zawsze pasjonowała mnie obserwacja bieżących wydarzeń.Funkcjonując jako radny RM,czy członek SLD miałem okazję dzielić się swoimi spostrzeżeniami na bieżąco.Teraz,kiedy już nie jestem radnym(przegrałem wybory) ani w Sojuszu (wyrzucili mnie) po z górą roku zaczęło mi tego brakować. Młody Lazar zaszczepił we mnie myśl o powrocie.I to wbrew różnym nerwowym opowieściom są to moje pierwsze teksty.Nikogo nie wypuszczałem i nie inspirowałem.Jest w Będzinie bardzo wielu młodych,wykształconych i rozumnych ludzi.Będą wątpić i pytać.

BLOGEREM BYĆ,ACH BLOGEREM BYĆ!!!

Zacząłem zastanawiać się nad formą i formułą powrotu.Z różnych przyczyn zwyciężył blog.Pierwszy raz o politycznym blogu usłyszałem przy okazji jakiejś awantury wokół Janusza Palikota.Stosunkowo szybko zrozumiałem,że to bardzo wydajna i wygodna forma obrotu wiadomości i poglądów.

PIĘĆDZIESIĄD PLUS a w zasadzie SZEŚĆDZIESIĄD MINUS!!!

Hamulcem jawł się brak czasu (czyt.zła organizacja) i zapora klawiaturowo-myszowa.Umiejętności na poziomie Naszej Klasy wydawały się niewystarczające.Kopniakiem do działania okazały się migawki w TV.To tu to tam,jacyś 70-latkowie a nawet starsi samodzielnie blogowali.Kolejna przyczyna ciągot to lektura trzech funkcjonujących indywidualnych blogów.

MARCIN,WUJ I NACZELNY!!!

Publicystyka w moim wykonaniu będzie zbliżona do lazarowania.Myślę o juniorze.Stryj,wuj jak Kutznął tak trwał parę miesięcy.Skąd u rodowitego Zagłębiaka taki hołd dla wojującego antagonisty.Znam wielu znacznie sławniejszych,o większych dokonaniach artystycznych ludzi,którzy nie pozwoliliby sobie na takie szopki w roli Marszałka Seniora.Sławom ekstrawagancja uchodzi ale gdzieś jest granica.Chyba,że wszystko usprawiedliwia wiek.A może jednoczący wuja i reżysera-senatora skręt w lewo.Wuj poszedł za władzą,senator od władzy odszedł choć ta go lubi.Może to preludium do flirtu z Ruchem Poparcia.Nowe teksty stryja to klasyczna ilustracja powiedzenia o punkcie siedzenia.
Redaktor Naczelny na cel wziął władzę w mieście i powiecie.Wali nonstop grubym kalibrem.Do czego by nie sięgnął zatacza koło.Wszystkiemu są winni komuniści lub postkomuniści.
Ale już widzę objawy zadyszki i sięganie po inne formy.Polecam tekst K.Daukszewicza"I to jest mój kraj".Tekst piosenki H.Frąckowiak świadczy o dobrym guście.
Tyle na temat innych blogów.Nikogo nie chciałem urazić.Zachęcam do polemiki.

WAŻNIAKI LEWICY!!!

Mam zamiar przybliżać sylwetki najbardziej znanych w Zagłębiu liderów lewicy.Pisał będę o tych,których miałem przyjemność poznać,w znacznej mierze będą to więc oceny i wrażenia osobiste.

ALFABET!!!

Jak zapowiedziałem u Marcina ruszy "Będziński Alfabet Polityczny wg.Strózia".Nie rzadziej niż raz w miesiącu po parę nazwisk z krótkim komentarzem.



STARTUJEMY.!!!

Wsztystkich,którzy podobnie jak ja walczą z ciągotami zachęcam do przezwyciężenia słabości i wystartowania.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz